taggad tjej

Tjohooo!
Är av någon anledning sjukt speedad! Har nog aldrig hänt efter skolan innan, haha men braaaa dååå! Sitter och försöker få ihop den sista biten på min vetenskapliga rapport, inte kul! Vill kunna göra roliga saker efter skolan istället för att behöva sitta å jobba med skolskit efter skolan, blir aaaarg! Menmen, snart är det lov men innan det ska jag ju faktiskt till ITAAAAAALIEEEEEEEEEEEN! Jag är så sjuuukt taggad att jag tror jag dööör! Men samtidigt så har jag sån resfeber och massa. Är ett sånt sjukt kontrollfreak när det gäller vissa saker, typ...tänk ifall inte biljetterna till Milan - Napoli kommer fram, tänk ifall mitt pass dampar å vakterna på flygplatsen ba; "näää du får inte komma ut ur sverige för du kan ju faktiskt vara en terrorist". Hahaha okej kanske inte riktigt så allvarliga saker men ändå! Sjukt nervös! Bara 11 dagar kvar! Woopwoop!
Men nu måste jag ta tag i plugget, see you later bros!
Blir tredje gången jag får äran att kolla på denna mäktiga man!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback