Inte okej

När jag var påväg hem från gymmet hörde jag på radion att ikväll klockan 22.00 händer värsta grejen! EL CLÁSICO MINA VÄNNER! Först blev jag förvånad å tänkte; "hur sjutton kan jag ha missat detta?" Jag menar, jag är världens fotbollsnörd och kollar den där "fotboll-på-teve-ikväll-appen" minst två gånger per dag! Iallafall strax efter det insåg jag att det är TVÅ matcher som jag vill se idag, och dom sänds nästan samtidigt! Milan - Novara (italienska cupen och nu El Clásico. Jag menar, el clásico är bland det bästa man kan se i fotbollsväg (om man bortser från alla filmningar och annan skit), det är liksom den matchen hela sportbladet (I looove sportbladet) är fylld med dagen efter! Och om jag inte har sett matchen så fattar man ju NADA! ÅÅÅÅÅH I-LANDSPROBLEM x100! men samtidigt..Milan är Milan och jag älskar Milan! Jag måste kolla på Milan!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback