TONIGHT I AM LEAVING!

Hej alla söta! Tänkte bara slänga in ett inlägg å skriva att JAG ÅKER INATT!!! WOHOOOOOO! Efter många om och men så blir det en resa, var oklart ett tag med tanke på detta PISSVÄDRET! Dom tänkte ju ställa in Milan-Napoli också, usch vad jag lipade! Men som tur var så flyttade dom bara fram den till 15.00 istället för 20.45. Anledningen till att den först skulle ställas in var för att det ska bli runt -8 grader på söndag kväll - herrejesus! Hahaha! Och det tyckte inte milans kära vd Galliani var okej för varken publiken att kolla på eller för spelarna att spela i! Känns så typiskt bara, jag bokar min drömresa den helgen det ska bli det värsta vädret på 27 år i Milano, hahahaha! Men nu taggar jag denna helgen nåt fruktansvärt och vi hörs när jag kommer hem med massa vrålfräcka bilder och minnen för livet! Pusspuss amicos <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback