julia har kommit på andra tankar?

Hej mina vänner! Jag skulle bara meddela här att min käre vän Julia har fallit in i denna så kallade Zlatan-hysterin precis som jag. Härligt med 2 i klubben känner jag.
På tal om zlatan så sitter jag nu och käkar thaigryta och noodles, mycket gott förutom att nudlarna var äckliga. Men sånt är livet som radion just i detta läge spelar, det där kallar jag tajming!! Och en annan grej som rör zlatan är att han har match idag! Milan mot Palermo, spännande! Men den där milan tränaren allegri eller vad sjutton han heter har fått för sig att kanske inte låta guds gåva till människan spela från start!? Han har nog inte alla hästar hemma stallet alltså. Men men ikväll sitter jag som sagt bänkad! Forza Milan!!
Match på söndag med, både för min och milans del, vi möter fröjered och Milan möter Inter, derby där, spännande!
Julia valde sin favoritbild ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

du är ju knäpp, den dan då jag har fallti för zlatan, den dan..



KOMMER ALDRIG HÄNDA

2010-11-10 @ 17:55:27
URL: http://mylifeasjuliaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback