roligt man kan ha när man är en liten puppie

Hejhej! Jag är hemma från skolan sen någon timma tillbaka, mamma fick hämta mig eftersom jag går på kryckor *yey*. Men jag pallar inte ha dom idag så det ska bli skönt att slippa dom!
Nu ska jag iallafall sätta igång med alla mina miljarder läxor. Okej kanske inte miljarder men det känns nästan så! No-prov på tisdag, spanska och massa engelska tills imorn, blä.
Hahah, btw; Jag blev lite irriterad på att Boston sprang runt som en dåre på mitt rum och typ sprang över mig så jag gav honom en sån här push-up-kudde  som man får med i bh;n som låg på golvet. HAHHA! Den var antagligen vääldigt rolig att leka med så han har sprunit runt här i ungefär 10 minuter och lekt med den, konstiga hund..
// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh så söt

2009-09-24 @ 23:46:41
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Anna-elvira

gud vilken underbar hund!♥

2009-09-29 @ 18:10:30
URL: http://anna-elvira.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback