läxorna tar över mitt liv

Ah, jag är efterbliven på det här med att blogga! Men jag skyller på en sak, och det är alla dom här jävla läxorna vi får! HERREGUD! Så ni kanske inte ska förvänta er jättemånga inlägg per vecka, måste plugga också! Måste bli bättre på det alltså..
Tränade iallafall innan, jävligt gött men min hälsena kändes inte riktigt top notch, och inte heller halsen..men det sket jag faktiskt i, haha.
Har tjockat mig med massa  päronsoda och godis nu också (ja, åååh vad gott Dennis). Och nu ska jag sova, godnatt!
// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: man gör juh bara så gott man kan :DD

2009-09-19 @ 17:02:07
URL: http://jjunefelt.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback