känner mig hemma hos julia, haha.

Hallå vänner! Nu är jag tillbaka efter ungefär ett dygn utan dator! Förstår faktiskt inte hur jag har klarat mig haha!
Åkte som sagt till julia igårkväll och stannade där tills imorse, då drog vi in till stan och gick en sväng där. Åhlens var det enda som var öppet men som den shopaholic jag är hittade jag förstås någonting jag vill ha ändå, haha får se hur det blir med det! En stickad kofta var det iallafall!
Och nu är klockan mycket så jag måste sova! Godnatt!

Dagens outfit.
// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: jjohannaberg

nya byxor?

fett heta iaf :D<3

2009-09-06 @ 22:32:32
URL: http://jjohannaberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback