jäkla förkyldning!

Hej! Slutade skolan vid ungefär halv 3 och då hämtade mamma mig, hälsenan får vila lite till men jag ska träna imorgon! Men jag undrar hur det ska gå eftersom jag är helt jäkla dunderförkyld? Halsen gör svinont och näsan rinner 24/7, hahaha! Menmen, jag får väl göra mitt bästa! Ska läsa lite i min FRIDA-tidning och kika lite i h&m-katalogen också innan jag måste sova, fast juste! Jag har sovmorgon imorgon ju! Wihoooo! Men nej, då hinner jag öva på no-provet också, skit.
Aja, nu måste jag snyta mig! Ha det bra!
// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Var också så förkyld förra veckan :/

2009-09-17 @ 20:37:53
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback