jädrans läxor

Hallååå! Sorry att jag inte uppdaterade senare på kvällen men dom jäkla glosorna ville inte sätta sig i min hjärna! Men förhöret gick ändå ganska bra tror jag! Idag är det mer läxor...EU-läxa, skittråkigt! Menmen, vill ju inte ha IG direkt haha. Aja, nu ska jag kolla lite på Lyxfällan (CSI:avsnittet har jag redan sett, thihi) och sen får jag väl ta tag i min läxa, korv på det! Har sovmorgon imorgon också så jag kan ju vara vaken lite extra idag, weeeey!
btw, jag vet att jag suger på att lägga in bilder och så, men kameran som VILL samarbeta är hos min pappa, glömde liksom den där..smart.
// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

´med mig är det sådär..har så ont i skallen..

Va gör du då?

2009-09-03 @ 21:47:29
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback