Innebandytime

Hallå! Nu sitter jag här hemma i lugn och ro, ska väl om typ..30-45 minuter dra iväg till sporthallen och träna innebandy tänkte jag, känns inte så jättelockande nu men sen när man väl är det äger det skiten ur allt annat i hela världen! Sant faktiskt..
Skolan idag var väl ganska rolig, började med idrott klockan 09.10 där jag tränar fotboll så jag cyklade direkt dit. Sen hade vi NO som sög röv, och sen mat. Det var smarrebarre-pizza men våran skola är så fattig så dom har dragit in på såsen nu också..damp! Efter det hade vi bild och jag suger på det så den lektionen ska vi inte prata om..
Sen hade vi iallafall SO och då skulle jag och Emma berätta för hela klassen om 3 st nyheter som har hänt denna veckan, det gick väldigt bra tror jag haha, förutom att min lärare sa " vilket härligt leende våran nyhetsuppläsare har", hahah, det var pinsamt, jag skrattar och ler typ hela tiden men ändå..
Nej nu ska jag kika runt lite på internet och sen sticka iväg! Ha en riktigt mysig fredagkväll allihopa!
// alvi ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback