död kamera

Hej vänner! Jag kom hem för typ en och en halv timme sedan så jag har hunnit äta och lite så, den där lilla mysiga saken kommer nog ikväll, kameran har dött och jag hittar inte laddaren! Väldigt irriterande faktiskt!
Nu kollar på på Tyra banks show och pratar med champinjonen (adam) på msn, historien bakom namnet champinjonen får jag nog inte skriva här, hahaha, då blir han nog iiinte såå glad, haha! Och snart ska jag plugga, alltså fan jag pallar inte det, men om man inte vill jobba på statoil så..
Jag ursäktar också till 0 bilder dom här senaste dagarna, men orsaken står ju där uppe så..
// alvi ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback