dags för träning

Häällååå! Sitter här i min nybäddade säng och väntar på att klockan ska bli halv 5, då ska troligtvis min pappa skjutsa mig till min träning, för han ska hämta mig efter (för att vi ska handla) och då pallar jag inte cykla hem innan det så cykeln får vila idag, haha.

Den här dagen har varit en surdag, började med att vi hade sovmorgon till 09.10 med gympa. Jag bytte om hemma och tog med mig kläder att ha på mig resten av dagen då, tror ni inte att jag glömde byxor? -.- Men Emma var så snäll så jag fick låna hennes (något små, strl 160) mjukisbyxor, var inte en jättesnygg blandning jag hade på mig till slut men jag lever i alla fall! Men nu ska jag fixa det sista innan jag måste draaa, vi hörs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback