Trött på mina j*vla grannar!

Vaknade som alla andra dagar av mina cp-grannar som är ute och skriker och lipar tidigt på morgonen precis utanför mitt öppna fönster! Lust att skjuta asen..

Menmen, nu ska vi inte vara sånna! Mamma och Peter har just åkt till något ställe för att kolla på trav. ASKUL! Not..Tråkiga hästar som springer liksom? Jag förstår mig inte på det där...

Men vad ska jag göra idag, jo..om jag har tur så kör pappa hem min Svea-väska som jag beställde från nelly som han har hämtat på posten. Vad finns det mer att säga? Huuum..kanske att jag ska käka frulle nu! Åhh, vad intressant!

Hare bra!

// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: Dennis

Vi har samma problem Alva ;)

Så jävla jobbigt är de -.-

2009-07-21 @ 22:47:00

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback