fula brills

Godmorgon! Okej, klockan är 10 i två men ändå! Jag vaknade inte nu om ni trodde det. Valparna väcker oss tidigt i detta huset, haha. Aja..idag ska jag typ fixa iordning det sista på mitt rum och sen åker vi nog en sväng till IKEA och köper köksbord om dom har kommit in för dom var slut igår..

Dagens outfit:



Tröja - bikbok förra året
Jeans - Vingåkers factory outlet



Sen åker dom här grymt fula glasögonen på för jag har haft ont i huvet hela veckan och mami tror det beror på att jag kollar på teve och sitter vid dator i mitt mörka rum...så vi provar. Ser ut som en gammal kärring i dom men jag tänker inte åka till IKEA med domma som tur är!

// alvi ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback