Vad ska man göra idag då?

Godmorgon vänner! Vaknade för en stund sen av att min låtsassyrra och min äkta syrra *skratt* skulle rengöra deras akvarie, och dom är inte tysta på morgonen direkt, eller aldrig egentligen..
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, alla kompisar ska typ spela match idag, men icke jag! Jag tränade inte fotboll i torsdags p.g.a mitt köttiga skoskav, aaaj. Men nu är det faktiskt bättre..! Varför får man jämt skoskav av nya skor? Det är inte särskilt kul för då måste man ändå använda dom för att dom liksom ska töja ut sig!
Men nu ska jag nog gå ner till köket och käka lite frullebulle tror jag, vi hörs sen!
// alvi ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback