rubrik?

Hejsan! Lämnade huset 10.50 imorse för att sen svänga förbi Julia och hämta henne och Anna som också var där. Sen var det match-dags, det gick SKIT! Menmen, jag spelar inte fotboll för matcherna, utan för träningen, roligast då. 

Sen åkte vi hem och lämnade min cykel och sen hämtade vi Ida (systers kompis) sen drog vi till stan. Syster skulle ha lite grejer och jag hittade en snyyyygg klocka! Men pappa sa att jag skulle köpa den nästa vecka när jag ska till stan med min låtsasmamma, haha. Använder inte klocka så ofta, kollar mest på mobilen, men den är nog skitsnygg som en accessoar skulle jag tro. Sen så fick jag vara lite stylist åt pappa jämt eftersom jag jämt gnäller på hans kläder! Han köpte en stickad kofta på Åhlens som jag ville ha först, haha, hoppas den krymper..Sen så köpte han en halsduk på h&m också, den var skitsnygg! 

Slänger in en dagens outfit också!


Tröja - JC (gammal)
Jeansleggins - Vila
Skor - Gran Canaria

// alvi ♥


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vet du? Jag har också tänkt på att köpa klocka :D Sammanträffande :D



Fin tröja :)

2009-08-22 @ 20:59:13
URL: http://mathildaakalsson.blogg.se/
Postat av: Josse

Tack för ditt bidrag =)

2009-08-23 @ 17:40:15
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback