äcklig skolmat

Hejhej! Nu är jag hemma från skolan, var tvungen att springa ner till köket och koka nudlar för jag höll på att dö av hunger! Liksom fiskbullar eller veg-gryta? Euuuw! Men köpte iallfall en lite fralla i skolans kiosk men hur mätt blev jag på den som har varit svinhungrig hela dagen? Inte så faktiskt. 

Nu kollar jag iallfall på top model 3 som går på 3:an, haha, snacka japanska verkar inte lätt om vi söger så, höhö.

Dagens;


Haha, fint med en liten sladd mitt i bilden!

Jacka - JC
T-shirt - JC, pappas..
Jeans - bikbok, stockholm

// alvi ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS, du blev en av de fem finalisterna i min outfit tävling! = )

2009-08-24 @ 19:47:59
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback