Varit med jossan hela dagen!

Heeej! Och säg inget, jag vet! Haha! Idag har jag iallafall varit hos Jossan idag hela dagen och det har varit naajs! Först laddade vi över alla bilder som vi har tagit tillsammans dom sista gångerna vi har varit, för att datorn vill inte sammarbeta med oss när vi ska skicka bilder till varandra. Vi lagade också väldigt god mat, vi äger på det kan jag säga. Vi la fiskpinnar i ugnen (för vi kan inte steka dom, hahah, det blev sushi en gång, hahaha!) och sen så gjorde vi potatismos, och sen så gjorde vi lite sallad! Vi la också upp maten enligt tallriksmodellen, haha, vi är duktiga! Sen började det åska!! Det var jätteläskigt för hela huset skakade och den var typ bara 2 kilometer ifrån huset, shit var läskigt det var! Men när det slutat regna och åska/mullra så så drog vi till träiningen. TROR NI INTE ATT DET BÖRJAR ÖÖÖÖÖSREGNA??? SVAR: SJÄLVKLART!! Damp! Ah fasen vad kallt det var, hahaha! Sen när jag kom hem så tog jag iaf ett varmt bad, och det var vääldigt najs för jag har typ inte badat på flera år (jag har ju självklart duschat, haha).

Aja, det där inlägget blev ganska långt och ointressant? Men nu ska jag iallafall kolla klart på "du är vad du äter" hahaha, jag som precis klämde i mig en hamburgare, hahaha.



Mina älsklingar!

// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Guud vad söta hundar!!! :)

2009-08-13 @ 22:41:28
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback