innebandy är livet!

Hallåå snyggingar! Nu har jag precis kollat på CSI NY och det var skitbra! Innan det var jag på säsongens första innebandyträning, FAN VAD GÖTT!!! Så jäävla kul är det alltså! Kände att jag hade lite ont på baksidan av låret, men det är nog från min och Jossans lilla cykeltripp till domsand i lördags, har ju ont i rumpestumpen också, haha. Men vi får hoppas att det går över tills imorn, då det är fotbollsträning! 

Nej men nu ska jag kolla klart på filmen jag precis satte på, Wallander, innan frosten.

// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vet du ? :O Innan så var det lite fuktskadat i skärmen på mobilen sen vi va i domsand x) MEN NU ÄR DET BORTA :DDDDDD

Du räddade den så att den funkar precis som vanligt nu :DDDDD<33333

HINK ALVUUTTTT<3

2009-08-11 @ 08:32:30
URL: http://jjunefelt.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback