Ledig

Tjoo. Sitter och skriver lite på min vetenskapliga rapport som vi håller på med i svenskan och samhällskunskapen, är aptråkigt men vad ska man göra?

Diskuterar även lite med min fina jullebulle om hur min design ska se ut. Hon är så snäll den lilla bullen så vi ska va på fredag och så ska hon fixa den åt mig. Har lite bilder jag vill ha med bara men inte så mycket mer så det blir en överaskning även för mig haha.
Var ju även hos doktorn i morse. Inte så jätteroliga nyheter där men ah..det är bara att köra på med rehab så får vi se hur det blir sen. Ingen idé att ligga hemma och deppa, det blir ju inte bättre av det!
Taggar beach 2012 med! Har lovat mig själv att träna på bra (hur det nu ska gå med ett pajat knä) så att jag slipper skämmas på stranden i sommar haha! Så nu är det bara full fart! Tror tom att jag ska åka till gymmet sen och cykla lite och köra styrka, måste ju göra något! Kan inte bara ligga hemma å svullna upp haha.
Nu ska jag gå och pussa på min Bossi, ciao!
Helt sjukt att en sån liten klutt kan ge en så mycket kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Skämmas på stranden? Va fan. Du är fin som du är.

2012-01-18 @ 22:58:14
URL: http://mylifeasjulia.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback