a6

Hejsan! Dagens första inlägg blev ganska sent känner jag haha. Men det var faktiskt såhär att jag vaknade och sen så ringde mamma och sa att hon var hemma om 30 minuter och sen skulle vi dra till a6 en sväng, det är ett "shoppingcenter". 

Eftersom min mobil inte vill sammarbeta med mig när jag ska ladda upp bilder från den och jag inte har någon egen kamera, fast juste det har jag, men nu åkte mamma hem med kläderna, haha. 

Kläderna fanns inte på hemsidorna, korv också, meeeen..jag köpte iallafall, en lila långärmad tröja från bikbok 149kr,en  jeansväst bikbok - 150kr, och en ganska tjock tröja med musse och mimmi på från h&m - 249kr! Lägger nog upp bilder någon annan dag när jag är hos mamma.

// alvi ♥





Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: näee, allt fanns bara i stl.38-40,så inget passade :/

2009-08-12 @ 23:24:29
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback