hallå

Jag är helt slut! Längesen jag var såhär trött faktiskt, shit alltså! skolan började 08.10 imorse, tycker fan det är barnplågeri att börja så tidigt haha, min åsikt ;) Sista lektionen var den jobbigaste och mest "trötthetsframkallande", fyspass! Vi brukar oftast vara inne och typ välja mellan 3 saker men idag fickl väl läraren något ryck för vi skulle på 5 minuter klä på oss och sen ta oss ner till slättens friidrott (där jag för övrigt tränar fotboll) så det var lite stressigt, hoppas han inte skrev upp oss, haha. Väl där nere sprang vi 3 kilometer, alltså 7, 5 varv runt friidrottsaken! 7,5, så jävla tråkigt! En annan mycket trevlig *host* sak är att jag hart världens köttigaste skoskav så jag sprang utan skor, aj..det var inte så smart tror jag haha. Men jag blev iallafall nöjd med tiden med tanke på att jag inte är en sån här unge som t.ex jossan (hahaha, förlåt jossan men du är ett bra exempel, haha) som är skitsnabb och har världens bästa kondition, det har jag aldrig varit och kommer aldrig vara! 

Men nu måste jag iallafall plugga lite, hur nu detta ska gå med min trötta hjärna?! 

// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

hahhahah, men du kom juh bara 3 minuter eller något efter mig ;DD

2009-08-29 @ 09:42:07
URL: http://jjunefelt.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback