Trevlig dag med mina älskade puckon :D haha

Hej, idag har jag varit med Jossan och Dennebooooi haha. Möttes vid halv två typ och jag kom la hem vid halv sju tror jag. Vi hade skitkul och jag och Jossan ägde ut Dennis så stort på Wii. Han sa att vi inte skulle klara en aktivitet på det där spelet för det kunde inte ens han, vem kunde den aktiviteten grymt bra? Jo jag och Jossan haha.

Nu sitter jag i alla fall här i min säng och käkar mina chips jag köpte igår haha. Skitgoda! Känner mig ganska duktig för jag åt en sallad till lunch, okej sen åt vi lite choklad hos dennebooi men ändå. Nu ska jag sluta babbla och spela lite sims istället! Hejdåå!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback