knappt lovlig

Hallå! Sitter här och övar på läxan som är tills imorgon, Europakartan + 15 huvudstäder, blä. Länderna sitter ganska bra tycker jag men huvudstäderna var ju bara konstiga haha..

Är sjukt trött idag så det blir att sova direkt efter criminal minds (som jag förövrigt tjatat om hela dagen haha, meeen...nu kom jag på att vi har sovmorgon imorgon! Får se hur det blir med den saken då haha.
Sen så tog jag hem min läsbok från skolan också, knappt lovlig (av Katarina von bredow, världens bästa författare!) heter den och jag har läst halva och jag är helt fast! Skitmysig bok verkligen! Ska försöka läsa lite i den sen..ska läsa Sofis mode också, sjutton vad jag ska läsa idag!
LÄS!

Kommentarer
Postat av: Fanny

den är så bra!! :)

2009-10-17 @ 14:15:52
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback