härlig dag!

Hallå! Idag har jag varit med Jossan! Vi möttes vid sporthallen där det var den så kallade knallemarknaden. Massa små stånd med massa skit typ haha, vi köpte i alla fall varsin påse grymt goda och ekologiska chips!

Sen så gick vi hem till Jossan som tog femtioelva år kändes det som haha. Väl där hemma så lanade vi bomb it (askul spel på spela.se) och filmade cp-film på mig och åt hahaha. Sen när klockan närmade sig..fem (?) typ så följde Jossan mig en bit och sen så skildes (?) hahah vi åt och jag rullade hem själv. När jag kom in hemma så satte jag och mamma på den nya Wallander-filmen, prästen tror jag den hette. Var inte jättebra tycker jag. Nu ska jag göra någonting kul med min stenklump så godnatt! VI HAR LOOOOOOOOOV!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback