darin är tillbaka i mitt hjärta :D

Ojsan! Jag glömde helt bort att blogga igår, oops. Men så kan det gå när man har annat för sig.

Just nu sitter jag i min säng och myser med prinsen och datorn haha, han ligger så sött på ryggen och vill att jag ska klia honom på magen, gulleplutt. Ska snart hoppa in i duschen också, skola imorgon *buhuuuu!* Men en sak jag ser fram emot i veckan är om vi får tillbaka no-proven, ganska nyfiken på att se mitt faktiskt!
nej nu ska jag hoppa in i duschen, ska bara lyssna en gång på denna, han är grym! Ni skulle sett hur kär jag var i honom från typ fyran till femman eller något hahaha, hela mitt bänklock var täckt med bilder på snyggingen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback