Trög fluga

Hallå! Idag väcktes jag klockan 10 (för att man inte får sova i detta hus då) men gick inte upp förens halv elva då jag blev tvingad att äta frukost. Blääe!

Klockan har hunnit slå 11:17 men jag har hunnit med mycket redan!
1. Dampa på en fluga som inte fattar att det inte går att flyga rätt igenom ett fönster?!
2. Skälla på min lillasyster för hon kan inte dricka normalt!
3. And,  like always så har jag dampat på min stenklump!

Nu kanske ni förstår lite hur jag har det på mornarna, haha. Men nu ska iaf borsta tänderna och sen ska jag packa det sista för jag ska åka till min mamma lite, eller lite och lite. Ska stanna där tills på fredag! Men nu måste jag dra så att jag hinner pussa extra mycket på puppiesarna som vi har där hemma!

Ha det finfint!

// alvi ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback