Jossan är awesome!

Tjena tjena! Nu sitter jag och jossan här och kollar på 102 dalmatiner som går på 4:an! Innan det satt vi och flabbade åt sommarkrysser, en ful godisapa, och min FRIDA-tidning! Hahahaha! Snacka om humor, och grejjen är att vi har samma humor också! Hur bra är inte det, en bästis med samma humor?!  ASBRA kan jag säga! Men nu ska vi nog snart borsta tänderna och sova eftersom vi ska gå upp klockan 6 (!!!!!) imorgon för att åka till ullared! Har gjort upp en liten inköpslista och ni kommer få se vad jag köpt imorn-kväll!

Godnatt!

// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

ALVA ÄR AWESOME!



Sv: det var roligt, men himla trött blev man!

2009-07-26 @ 20:11:58
URL: http://jjunefelt.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback