Hemma!

Hallåååå! Nu är jag hemma från storstan! Ganska skönt faktiskt men skulle gärna gått runt i affärerna i 4 - 5 timmar till om jag fick, eller hade haft råd rättare sagt, hahah. Menmen, lite grejjer fick jag med mej hem iaf! Och det är väääldigt gött! Och en sakn till som är säker är att det är VÄLDIGT orättvist att stockholm ska få ha typ 4 eller 5 H&M butiker och typ 3 Ginabutiker! Varför får inte vi ha det? Vi har ju bara 2 H&M och 1 såg du vad jag skrev? 1 !!! Gina i hela jkpg!! *arg*  Och då blir det ju såhär att om någonting tar slut i en affär i stockholm så kan man ju till nästa som ligger rätt över gatan! Men vi? Jo vi får åka till en annan stad eller skita i den fina tröjan eller vad det nu är vi har hittat, och det är väldigt svårt för en tjej kan jag säga, eller..iaf för mej!

Vi ska nog åka upp en hel helg i höst och shoppa både fredagen och lördagen, wiiihooo! "I ♥ shopping!"

Vi var också på fotboll, Hammarby - Örgryte eftersom min låtsassyrras kille precis skrivit på för Hammarby, det kanske jag sagt? Aja, skitsamma! Matchen slutade iaf 1 - 0 eller 2 - 0 (dåligt minne) till örgryte..

Vi var på kolmården (hahah) på vägen upp till stockholm också. Vi fick klappa delfiner faktiskt, dom kändes som blöta gummistövlar, hahha. Men det var mysigt! Nu är jag då iaf hemma och här kommer lite bilder på vad som hänt i igår och idag och vad jag fick med mej hem.



Hade visst bara en väldigt inzoomad bild på en gorilla och lilla bäbisen. Naaw.



Orkar bara lägga ut en bild från matchen, haha.



Tröja - gina tricot 149 kr
Jeanstights- Bikbok 149 kr
Baggyjeans - bikbok 299 kr.
Köpte ett par svarta shutter shades också, kunde inte motstå, haha.

Haha, jag köpte likadana jeans som jag redan har men enligt dig är dom riktigt snygga och sköna! Och ett plus var ju att det var riktigt jävla mkt rea på dom, hade faktiskt kostat 1199 innan!

jag skrev faktiskt "lite bilder" ;)

// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

Häärligt alva!! ;)

Det var snyggt <33

2009-07-24 @ 20:26:58
URL: http://ebbacedervall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback