Hemma från bion!

Hejsan! Nu har jag för en stund sen kommit hem från bion! Vi såg då Brüno och jag kan säga att det var en väldigt speciell film! Haha! Och jag kan säga såhär att ni som är homofober ska inte se den! Haha!

Paow skickade precis valpbilderna som hon tog idag, så jag kan lägga upp några. Jag kan iaf säga att dom är UNDERBARA!



Yoda (köparna har bestämt namn nu) leker i gräset.



Zlatten hittade en något stor boll!? haha



Boston i gräset.



Yoda och jättebollen!



Boston and the ball!



Zlatten.



Busungarna Yoda och Zlatan.



Yoda.



Även om dom har små tänder så gör det ganska ont att bli biten i näsan, haha.

Det där är vad jag kallar en bildbomb! Haha!

// alvi ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback