Gravid? Hahah

Nu har jag och min lillasyster kommit hem från våran mormor! Vi cyklade dit och åt för en stund sen för jag orkade inte laga mat, men vi fick iallafall VÄRLDENS GODASTE FLÄSKPANNKAKA!!! Min mormor är kung i köket säger jag bara, längesen jag var så mätt *skrattar* Tog kort på min lillasysters mage efter maten och hpn såg verkligen gravid ut, mormor har nog aldrig sett mig skratta så mycket och jag har faktiskt inte sett henne skratta sådär mycket jag heller faktiskt, hahaha. Bebisen ska iallafall heta Elenora  *skrattar*. 

Nu ska jag nog kolla lite på "en shopaholics bekännelser". Stavningen kanske inte var den bästa men jag har ju faktiskt sommarlov..so what? 

// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: elenoras mammma

Min lilla Elenora Xd !<3

mumsiiiiit/

2009-07-30 @ 15:11:23

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback