lama samtal

Godmorgon! 
Vaknade för en stund sen (12.30) av att min mamma ringde från jobbet:
jag - mmm
mamma- kanske dags att gå upp nu?
jag- nää..
mamma- Inte konstigt att du inte sover på nätterna!!
jag - gör jag visst..

hahaha, typ sådär lamt var det samtalet. Hatar att prata i telefon när man precis vaknat, varför kunde inte Thea svara?

Menmen, hon lamade väl sig framför teven som vanligt skulle jag tro..Nu ska jag iaf gå ner och mysa lite med valparna, och sen ska jag käka lite frukost. 

Ha en bra dag!

// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: sara

fin tjej med fin blogg :)

händer idag? :)

2009-08-04 @ 14:10:00
URL: http://ssarasstille.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback