One night in Mullsjö

Tjotjo!
Vaknade upp i Mullsjö hos Linnea med henne å Julia imorse. Jag å Julia åkte dit vid 6 igårkväll å chillade lite. Åååh vad jag tycker om dom, mina favoritflickor ♥
Blev väckt av nötterna runt elva och sen så åkte jag å Julle hem igen runt 1. Blev att plugga matte och det är ju såååå tråkigt! Men har man prov så har man...Får nog sitta hela morgondagen och trycka in skiten i huvet också, segt. Blev en supersnabbis in till stan och a6 också, systern min skulle kolla på en JB-plansch och jag var ändå sugen på en matte-paus så varför inte hoho. Åkte förbi hemmakväll på hemvägen också och köpte en redig godispåse, kom hem å tryckte i mig en jävla massa godis så nu mår jag inte gött.
Ska ta å sova nu med, peeace!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback