Kaos, stress och skratt!

Helloooo amigos!
Dagen började som ni kanske läste med att jag kom till mitt skåp och så var det uppbrutet, då blev jag ARG! Haha, nä arg blev jag väl inte men man hör ju jämt om att folk bryter upp skåp men aldrig att det händer en själv liksom! Så ah, vågade först inte öppna skåpet ifall alla böcker hade varit borta (man vet aldrig, finns idioter till allt), jag menar skolböcker är ju inte billiga och jag har INTE lust att köpa nya nu när jag ska ut och resa! Men sen så öppnade jag skåpet iallafall å det verkar som allt var kvar, scooore! Så jag fick låna ett lås av min mycket trevliga klasskompis Sanna som hade ett extra, snäll tjej! Men nu har jag fixat ett nytt, jävligt fett lås som jag hoppas är omöjligt att bryta upp haha, annars vågar man ju inte ha sina saker där i, särskilt inte datorn och en sån där dyr skolminiräknare, jeez!

Följde med Lenny (Linnéaaaa) hem efter skolan sen, skulle skriva våra vetenskapliga rapporter tillsammans, rätt smart av oss med tanke på att vi skriver om samma ämne! Fick endel gjort innan mamma hämtade mig och så åkte vi hem. Städade lite på mitt rum, rensade gadreoben bland annat..

Nu ska jag ta och äta lite och sen ska jag välja ut några bilder som jag ska ha med i bloggdesign imorn.

Peeeace!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback