HV-sump

Tjululu! Sitter här i min älskade säng och kollar på MTV, spelar sims på Ipaden å kikar runt på internet. Kom hem från Julia runt halv tio, mådde inte helt 100 och mamma var ändå ute och körde så ja. Kännt mig febrig och kall hela dagen, men får hoppas att det bara var något tillfälligt.
Hos Julia så kollade vi iallafall på HV, som åkte på sump efter straffar. Vi tog även en promenad till konsum och handlade lite. Sen så åt vi goood mat och som ni kanske ser (om inte tryck f5) så fixade vi min design. De största ändringarna är gjorda men som alltid så finns det saker att slipa på!
Idag är det för övrigt en bra dag! JAG ÅKER TILL MILANO OM EXAKT 2 VECKOR - 14 JÄVLA DAGAR! Helt sick är det och jag är så sjuuukt taggad! Väntat i över 6 månader och nu är det så nära, woopwoop! Nedräkningen fortsätter so stay tuned!
Ciaoooo ♥
Jag och bästa i somras!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback