En tanke om en nystart!

Ellooooo! Har under en tid gått runt och funderat på ifall jag ska dra igång bloggen igen. Lite Milan, fotboll, vänner, världens bästa Zlatan såklart och lite annat trevligt som jag håller på med. Jag tycker det låter ganska bra faktiskt!
Måste absolut fixa en ny design också, har insett att jag inte är någon jesus och att det skulle passa bättre med lite bilder som kan kopplas till mig! Så ifall det finns någon vänlig själ där ute som kan hjälpa me, for free, att fixa en riktigt vrålsnygg design så är det fritt fram!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Julia

TJOHOOO! Är väl inte så illa nu!

2012-01-16 @ 22:19:09
URL: http://mylifeasjulia.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback