Bästa bästa bästa bästa AC Milan

Hellooo!
Nu är jag glaaaaaaaaaaaad! Milan vann precis sin italienska-cup-match mot Lazio. 3-1 blev det med mål av Robinho (grattis Robinho din målsumpare) som var jävligt vackert, sen en jävla bomb rätt upp i måltaket av Seedorf och sen sist men absolut inte minst *trumvirvel* *bomombombooooom* ZLATAAAAAAAAN! Åååh lilla (okej han är verkligen inte liten, man ser t.om hans ansikte väldigt bra från läktaren när man kollar på han = mäktigt jävla stor) älskade Zlatan ååh va du är bra! Lyser upp min tråkiga vardag! Iallafall hahah, zlatan blev inbytt runt den 70:e minuten och sen dröjde det inte länge förens han blev fri med målvakten och placerade in bollen i mål, vackert!

Imorn är det en vecka tills jag åker och jag kan inte riktigt förstå! Hahahha, denna resan har varit bokat sååå länge men det är liksom min drömresa (kiss my ass Thailand) och den har alltid varit så långt bort! Men nu är det så nära, och snart är det jag som får åka till Milanshopen i Galleria san Carlo och köpa världens finaste tröja med nummer elva på ryggen och bränna fett med cash, snart är det jag som får sitta på en görmysig plaststol i kylan på San Siro och bara le och kolla på det bästa jag vet! LYCKLIG!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback