170112

Chacha bloggen! Haha, nej usch det där lät fult..Hej iallafall! Sitter utanför klassrummet med Linnea och Linn, och väntar på att religionen ska börja. Håller på med Islam just nu ifall jag inte minns fel, ganska intressant iallafall. Lång dag idag, går från 8-16 och sen ska jag och mamma åka till någon sån där trafikskola eller något och fixa papper så att jag kan få börja övningsköra sen när vädret är lite trevligare, najs! Har en bild i huvudet om att jag ska vara en naturbegåvning på bildkörning...meeen vi får väl se hur det blir med den saken!

Kommentarer
Postat av: Linnea

åh vilken fin blogg. hihi <3

2012-01-17 @ 10:52:47

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback