10 days left

Elloooo!

Sitter å kollar på Grey's anatomy, kan va en av världens bästa serier faktiskt!
Var å tränade innan, gick på bandet i rask fart (kan inte springa med knät) å sen körde jag igenom kroppen med olika styrkeövningar. Väldigt skönt och faktiskt ganska kul! Sen gick jag hem och nu sitter jag alltså här! Ska skriva klart min rapport (går låååångsamt!) som ska vara inne imorn och sen funderar jag på att läsa Zlatans bok igen, den är ju så bra, rolig å fin hihi. Haha nä men jag älskar den!
10 dagar kvar till Milano nu med, börjar bli reeedigt nervös nu alltså! Men sååå taggad!
Nu ska jag duscha, tjarååå!

Köp boken HÄÄÄÄÄÄR


Kommentarer
Postat av: Julia

SV : DU ÄR SNÖÖÖÖÖGG!

2012-01-24 @ 19:31:45
URL: http://mylifeasjulia.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback