room makeover

Tjululu.
Sitter här i mitt nya, fina rum å chillar sönder. Inte gjort för mycket idag känner jag...Får kanske ta och traska ner till gymmet ikväll känner jag, annars sitter jag bara här och blir rund. Det är nackdelen med lov, man blir så bekväm! Man sover sjukt länge, man bara äter å äter å äter och rör sig ju inte allt för mycket. Så gymmet får det NOG bli, får se sen hahaha. Nä men blir det inte idag, så blir det imorn.
På tal om rummet, jag är sjukt nöjd! Sängen är riktigt skön och så har jag verkligen rensat ur all skit! Det är sjukt hur mycket onödigt man stänger in i skåp å lådor, usch. Men nu är det rent å fint för stunden haha, får se hur länge håller, troligtvis en vecka..
Världens finaste tröja ska självklart inte hänga där egentligen, ska bara hitta ett bra sätt att hänga upp den på!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback