vinst i vårgårda

Idag var det uppgång vid halv nio och sen samling vid mitt andra hem, sporthallen. Därefter drog jag och laget vidare till Vårgårda, 1 timme och 40 minuter bort. Efter en sjukt rolig match där åkte vi hem med 3 poäng i bagaget, vinst med 12-2! Sjukt gött! Sen åkte vi och käkade på donken, då var alla hungriga som in i norden och jag var en av dom som åt för 30 pers kändes det som hahaha, men det var nice!
Sen när vi var hemma igen slängde jag och mamma (som körde) oss i soffan och kollade på hyrfilm, någon Wallander. Var väl inte superbra men den funkade när hjärna var lite halvt borta.
Men nu ska jag tagga ner lite och skriva ut lite bilder så hörs vi imorgon!
//aalva

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback