sjuk?

Hejsan! Sitter nu här och väntar på att nagellacket ska torka, tar sån jäkla lång tid tycker jag! Skippade träningen idag också, mådde inte alls bra. Hade jäkligt ont i magen och kände mig allmänt sjuk, ni vet när man fryser men är ändå varm? Man känner sig sådär sjuk liksom! Men jag kommer till skolan imorn iallafall, har sovmorgon, wohooo!
Hoppas pappa ska börja med maten snart också, är vrålhungrig..!
Huuuuuuuuuuuuur snygga är inte dessa då? :O WAAAAAAAAAAAAAAH! Kanske visat dom innan men dom ska jag bannemig ha!
// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

sjukt snygga skor! :)

2009-09-10 @ 20:30:26
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback