Mycket lyckad dag!

Hallåå! Förlåt att jag inte bloggade igår men jag var på fotbolls avsluting med laget och killarna, vi åkte till kalmar och kollade på kalmar ff mot ifk göteborg, ifk fick dock stryk men skitsamma! Kom hem så sent så jag bara la mig och sov haha. Dagen var skitrolig och matchen var jättebra, trevligt folk också! Sen på hemvägen fastnade vi i en bilkö, någon hade krockat med en älg, skitläskigt! Sen åt vi på mcdonalds med några ifk-huliganer, haha, dom var fulla kan man säga! Sen när vi ätit träffade vi en annan ifk:are, men han var inte full, han var jättetrevlig! Skitrolig var han också!
Men nu ska jag snart rulla ner till sporthallen och kolla på innebandy! Sen blir det vara "matchvärd" åt damlaget i fotboll, hörs kaaanske ikväll!
Haha, fick Patrik Ekvalls autograf!
// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: memii

fin blogg du har :)

2009-09-28 @ 16:29:39
URL: http://imemii.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Cooling :D

2009-09-30 @ 20:19:19
URL: http://mathildaakarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback