kräftor gott..men ändå äckligt?!

Hallå vänner! Nu är jag hemma från träningen och har t.om hunnit äta och duscha! Träningen var askul..! Men frågan är hur jävla varmt det kan bli i en sporthall!? Herregud alltså, typ kokpunkt (tack Bosse för du lärde mig det ordet ;) )
När jag kom hem så skulle vi käka kräftor, det är gott..men ändå äckligt. Även om jag har duschat i typ en halvtimme nu så stinker mina fingrar...anus eller nåt, hahaha! Nej men dom luktar verkligen illa, ueeew!
Hade tänkt att jag skulle spela lite sims nu, ämdå ingen rolig människa inne på msn och bloggarna har jag nog läst igenom snart så det blir sims för min del!

Vad ska ni göra en fredagkväll som denna?

// alvi ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback