innebandy hela dagen!

*gääääääääääääääääsp* FAN VAD JAG ÄR TRÖTT!!
Är hemma nu och har varit det i en massa timmar, eller ah, sen 18.00 iallafall! Har bara inte orkat sätta mig vid datorn..
Matcherna var iallafall superroliga. Vi spela 3 ggr 20 och sen var det ju 2 st matcher! Första matchen förlorade vi med 4 - 2 tror jag det var, dommarn var dock lite blind i denna match, dom använde sina armar i ryggen heeeeeeeeeeeela tiden! Lite smått irriterande sådär! Btw, Jossan (som är målis) blev matchens lirare, inte heeelt oväntat om man säger så! Du är grym bästa vän, landslaget nästa!
Efter 40 minuter var det dags för nästa match! den var vi så sjuuukt bra i och vi vann med 11 - 3! BRA JOBBAT TJEJER!! Denna gång var det Fiona som blev matchens lirare! Inte heller helt oväntat!
Om jag ska sammanfatta dagens så säger jag SKITKUL! Godnatt!
VI ÄR BÄST TJEJER! ♥ (gammal bild så endel på bilden har slutat och endel var inte med idag)
// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

hahah, man gör juh sitt bästa!:D

nej nej, för fasen. inte LANDSLAGET :O

2009-09-18 @ 07:29:49
URL: http://jjunefelt.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback