en söndag fylld av plugg..

Hola amigo! Är hos min kära pappa nu, har hittat batteriladdaren också, så ni får väl troligtvis se en dagens outfit sen ikväll. Haha, har myskläder idag men en liten bild skadar väl inte om vi säger då..

Idag blir det att plugga NO (har prov om ljud på tisdag) och sen blir det att läsa "läsläxan". Läsläxa hade man ju typi ettan/tvåan känner jag men vi kanske är lite efterblivna i våran klass, haha. Vi läser iallafall hur kär får man bli, av Katarina Von Bredow och den är faktiskt väldigt bra tycker jag.
Nej nu ska jag sätta igång, ha en bra söndag!
// alvi ♥



Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: hiiiiink :D

2009-09-20 @ 17:27:44
URL: http://jjunefelt.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback