Alva är inte här.

Hej :D
Nu är det alvas kompis Mathilda här. Detta känns jätte läskigt att vara inne på någon annans blogg x) men jag ska göra mitt bästa. Alva har inte tillgång till data ikväll, så hon bad mig att skriva ett inlägg.

Alva är hos Julia ikväll. Dom har varit  på o´learys och käkat, haha hon raporterade att hon var as mätt, och som förrätt åt dom någon guacamole :). Hon sover där tills i morgon. Och i morgon ska dom gå på bio, jag tror det var Sommaren med Göran. Den är bäst! Verkligen något att rekomendera :D Hon uppdaterar när hon kommer hem i morgon.

Hejdå!

Kika gärna in på min blogg :D
www.mathildaakarlsson.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Fanny

Kul att du bloggar här Mathilda ;)

2009-09-06 @ 01:01:25
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com
Postat av: Tilda

Gäst-bloggaren Mathilda. ;D

2009-09-06 @ 12:59:38
URL: http://tildix.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback