ny klänning

Todilooo. Sitter och kollar på Just like heaven som går på femman nu, den verkar lite knasig men finns inte så mycket annat att kolla på. Vafan, det är ju för sjutton fredag! Kan inte tevebolagen fixa lite bra program på helgerna? Annars så är jag jävligt trött, ska nog stänga av datorn snart tror jag och sen ska jag sova tills imorgonkväll, hur det nu ska gå..
Föresten, min låtsassyrra hade köpt en klänning på nelly, men den var för liten. Men sen så kikade hon in på min blogg och såg att jag hade skrivit att den var fin, så mamma hade typ hälsat på henne i stockholm och då hade on fått med sig den hem, gött! Tack så mycket Izabella! :D

// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: Tilda-[foto&design]

Hihi klart jag kan:) kommer upp ett inlägg innan kvällen:D

2009-10-03 @ 16:29:26
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/
Postat av: Tilda

svar: haha, du är ett jädra snyggobarn! :D:D



snygg klänning! :)

2009-10-03 @ 20:17:06
URL: http://tildix.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback