Fotografering

Hejsan! Följde med Sofia hem efter skolan, likaså Mathilda. Sofia skulle ta lite bilder på henne till en grej (JAG VILL OCKSÅ HA EN SYSTEMKAMERA!!!!) , jag och Lillie (som kom efter en stund) fick hålla i en stor vit pappersrulle typ haha. Det var inte heeelt enkelt eftersom det blåste som in i helvete, den typ..gick av. Bilderna blev i alla fall coola tycker jag. Efter att Lillie och Mathilda åkt hem så fick även jag vara modell haha. Vi sminkade mig lite "gulligt" och sen satte vi igång.. Bilderna får ni se när jag fått dom, det kan nog dröja ett tag tror jag för Sofias dator var lite konstig.

Nu ska jag i alla fall plugga lite spanska, och sen seterra.

Kommentarer
Postat av: linn

sv: Ja fan! Dom är jättesköna med :) typ siden så asmjuka haha ^^ Dock så vill jag ju köpa ett par "riktiga" haha ;D

2009-10-07 @ 20:50:58
URL: http://linnandersdotter.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback