ny design

Godkväll får jag väl ändå säga, klockan är faktiskt kvart i tolv! Jag går och lägger mej väldigt sent nu på sommarlovet känner jag, kommer vara helt död när skolan börjar och man ska upp tidgt på morgonen, åhh..vill inte ens tänka på skolan!!

Endel kanske ser att jag har skaffat en ny design + header här på bloggen, och ni som inte kan se den kan klicka lite på knappen "F5" några gånger så det uppdateras, då ska det nog funka!! Och jag får tacka Tilda så jättemycket för det var hon som satt i säkert 1 - 2 timmar och fixade denna åt mej! TACK!! Hon är en skitduktig fotograf också, så kolla gärna hennes bilder på hennes blogg. Awesome!

// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: namnamnam! Hahahh! Älskar dig med F1 :*<3

2009-07-25 @ 08:08:13
URL: http://jjunefelt.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hahahha,fasen va gött assåå! "alva wettebring - den morderna kopian av jesus" så jäkla klockren juh x)):D

Fin design med ! :DD

2009-07-25 @ 08:09:50
URL: http://jjunefelt.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback